آ
-
آموزشعالی
بررسی وضعیت مدیریت نظام آموزش عالی ایران از دیدگاه مدیران عالی: گذشته، حال و آینده [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 139-161]
-
آموزش عالی
بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و سبکهای رهبری در دانشگاههای ایران [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 133-157]
-
آموزش عالی
مشتری مداری و کاربرد آن در نظام آموزش عالی : مورد آموزش عالی کشاورزی در استان خوزستان [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 121-143]
-
آموزش عالی
ضرورت به کارگیری شیوههای نوین رهبری در میان رئیسان دانشگاههای کشور [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 1-17]
-
آموزش عالی
ارتباطات گشوده آموزش عالی، ضرورت رویارویی با چالشهای جهانی شوندگی؛ مطالعه موردی دانشگاههای دولتی خوزستان [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 18-45]
-
آموزش عالی
آموزش کارآفرینی در هزاره جدید؛ زیرساختی برای اشتغال آموزش کارآفرینی در هزاره جدید؛ زیرساختی برای اشتغال [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 119-137]
-
آموزشعالی ایران
آینده اندیشی در بارۀ کیفیت آموزشعالی ایران؛ مدلی بر آمده از نظریۀ مبنایی (GT) [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 67-95]
-
آموزش عالی و دانشجویان دوره های مجازی
ویژگیهای مطلوب دانشجویان و اعضای هیئت علمی در یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی ایران: دیدگاه دانشجویان دوره های مجازی [دوره 14، شماره 1، 1387]
-
آموزش کارآفرینی و اشتغال دانش آموختگان
آموزش کارآفرینی در هزاره جدید؛ زیرساختی برای اشتغال آموزش کارآفرینی در هزاره جدید؛ زیرساختی برای اشتغال [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 119-137]
ا
-
ارتباطات سازمانی
ارتباطات گشوده آموزش عالی، ضرورت رویارویی با چالشهای جهانی شوندگی؛ مطالعه موردی دانشگاههای دولتی خوزستان [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 18-45]
-
ارزشیابی آموزشی
بررسی تأثیر ارزیابی پایان ترم بر عملکرد آموزشی اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی طی سالهای تحصیلی 80-1379 تا 85-1384 [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 1-26]
-
ارزشیابی تدریس اعضای هیئت علمی
بررسی تأثیر ارزیابی پایان ترم بر عملکرد آموزشی اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی طی سالهای تحصیلی 80-1379 تا 85-1384 [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 1-26]
-
ارزیابی
تعیین نقطه مرجع برای شاخصهای کنترلی در واحدهای دانشگاهی با تخمین چگالی توزیع امکان؛ مطالعه موردی: عملکرد شوراهای انضباطی [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 71-96]
-
ارزیابی آمادگی الکترونیکی
طراحی مدل ارزیابی آمادگی الکترونیکی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی ایران [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 103-137]
-
ارزیابی در آموزش عالی
تعیین نقطه مرجع برای شاخصهای کنترلی در واحدهای دانشگاهی با تخمین چگالی توزیع امکان؛ مطالعه موردی: عملکرد شوراهای انضباطی [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 71-96]
-
ارزیابی درونی
بررسی تأثیر فرایند ارزیابی درونی بر برنامه ریزی برای بهبود کیفیت گروههای آموزشی دانشگاهی؛ تحلیلی مقایسه ای از نظر اجرا یا عدم اجرای ارزیابی درونی [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 145-175]
-
ارزیابی کیفیت و نظریۀ مبنایی
آینده اندیشی در بارۀ کیفیت آموزشعالی ایران؛ مدلی بر آمده از نظریۀ مبنایی (GT) [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 67-95]
-
اعضای هیئت علمی و دانشگاهها
بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و رضایت شغلی بین اعضای هیئت علمی دانشگاههای تهران و صنعتی شریف [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 71-101]
-
الگو
بررسی وضعیت مدیریت نظام آموزش عالی ایران از دیدگاه مدیران عالی: گذشته، حال و آینده [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 139-161]
-
الگو و دانشگاههای علوم پزشکی
ارائه الگوی راه اندازی مراکز کارآفرینی در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 1-18]
-
الگوی ناپلئونی
بررسی وضعیت مدیریت نظام آموزش عالی ایران از دیدگاه مدیران عالی: گذشته، حال و آینده [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 139-161]
-
الگوی هرج و مرج منظم یا ادهوکراتیک
بررسی وضعیت مدیریت نظام آموزش عالی ایران از دیدگاه مدیران عالی: گذشته، حال و آینده [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 139-161]
-
الگوی همبولتی
بررسی وضعیت مدیریت نظام آموزش عالی ایران از دیدگاه مدیران عالی: گذشته، حال و آینده [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 139-161]
-
اندازه گیری کیفیت خدمات و فرصت بهبود
اندازه گیری رضایت مشتری برای شناسایی فرصتهای بهبود در خدمات پژوهشی آموزش عالی [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 97-119]
-
اندازه گیری و مطالعه میدانی
طراحی مدل اندازه گیری ظرفیت جذب دانش: مطالعه موردی صنایع دارویی کشور [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 51-70]
ب
-
بازاریابی مکان
روشی پیشنهادی در مدیریت بازاریابی پارکهای علم و فناوری [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 69-95]
-
بازده آموزش عالی
بازده آموزش عالی: ارزیابی آثار مسئله خود-انتخابی و برنامهعمل [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 49-70]
-
بازگشت نخبگان
مدلسازی دینامیکی پدیده مهاجرت نخبگان و نقش نظام آموزش عالی در آن [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 139-168]
-
برنامه ریزی
بررسی تأثیر فرایند ارزیابی درونی بر برنامه ریزی برای بهبود کیفیت گروههای آموزشی دانشگاهی؛ تحلیلی مقایسه ای از نظر اجرا یا عدم اجرای ارزیابی درونی [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 145-175]
-
برنامهعمل و رگرسیون شرطی
بازده آموزش عالی: ارزیابی آثار مسئله خود-انتخابی و برنامهعمل [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 49-70]
-
بنگاه دانش
تحلیل کارایی اقتصادی بنگاههای دانش با استفاده از مرز تصادفی هزینه کوششهای تحقیقاتی [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 23-43]
-
بهبود فرهنگ سازمانی
بررسی تأثیر فرایند ارزیابی درونی بر برنامه ریزی برای بهبود کیفیت گروههای آموزشی دانشگاهی؛ تحلیلی مقایسه ای از نظر اجرا یا عدم اجرای ارزیابی درونی [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 145-175]
پ
-
پارک علم و فناوری
روشی پیشنهادی در مدیریت بازاریابی پارکهای علم و فناوری [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 69-95]
ت
-
تحقیقات و فناوری
بررسی وضعیت عوامل راهبردی دانش آفرینی در دانشگاههای وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 1-21]
-
تحلیل تطبیقی
بازده آموزش عالی: ارزیابی آثار مسئله خود-انتخابی و برنامهعمل [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 49-70]
-
تحلیل مرز تصادفی تولید
تحلیل کارایی اقتصادی بنگاههای دانش با استفاده از مرز تصادفی هزینه کوششهای تحقیقاتی [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 23-43]
-
تحلیل مرز تصادفی هزینه
تحلیل کارایی اقتصادی بنگاههای دانش با استفاده از مرز تصادفی هزینه کوششهای تحقیقاتی [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 23-43]
-
تعاملات اجتماعی
بررسی تأثیر فرایند ارزیابی درونی بر برنامه ریزی برای بهبود کیفیت گروههای آموزشی دانشگاهی؛ تحلیلی مقایسه ای از نظر اجرا یا عدم اجرای ارزیابی درونی [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 145-175]
-
توسعه اقتصاد محلی و توسعه اقتصاد دانش محور
روشی پیشنهادی در مدیریت بازاریابی پارکهای علم و فناوری [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 69-95]
-
تولید دانش
بررسی وضعیت عوامل راهبردی دانش آفرینی در دانشگاههای وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 1-21]
ج
-
جهانی شدن
وضعیت دانشگاههای شهر تهران در عصر جهانی شدن [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 47-66]
خ
-
خدمات پژوهشی
اندازه گیری رضایت مشتری برای شناسایی فرصتهای بهبود در خدمات پژوهشی آموزش عالی [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 97-119]
د
-
دانشجویان
وضعیت دانشگاههای شهر تهران در عصر جهانی شدن [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 47-66]
-
دانشگاه
ضرورت به کارگیری شیوههای نوین رهبری در میان رئیسان دانشگاههای کشور [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 1-17]
-
دانشگاه مجازی
ویژگیهای طرح برنامه درسی دانشگاههای مجازی ایران و مقایسه آن با الگوی راهنمای طراحی برنامه درسی دانشگاه مجازی [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 97-118]
-
دانشگاهها
وضعیت دانشگاههای شهر تهران در عصر جهانی شدن [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 47-66]
-
دانشگاهها و مؤسسات
طراحی مدل ارزیابی آمادگی الکترونیکی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی ایران [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 103-137]
-
دانشگاههای جمهوری اسلامی ایران
بررسی وضعیت عوامل راهبردی دانش آفرینی در دانشگاههای وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 1-21]
ذ
-
ذینفعان آموزشعالی
ارزیابی تطبیقی-کارآمدی آموزش دانشگاهی: رویکردی مناسب برای چالشهای روششناسی بهبود کیفیت [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 19-49]
ر
-
رئیسان و ایران
ضرورت به کارگیری شیوههای نوین رهبری در میان رئیسان دانشگاههای کشور [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 1-17]
-
رئیس دانشگاه انتخاب رهبری علمی
شایستگیهای لازم برای ریاست دانشگاه و میزان اهمیت نسبی آنها از نظر صاحبنظران آموزشعالی ایران [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 27-48]
-
رضایت شغلی
بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و رضایت شغلی بین اعضای هیئت علمی دانشگاههای تهران و صنعتی شریف [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 71-101]
-
رضایت مشتری
اندازه گیری رضایت مشتری برای شناسایی فرصتهای بهبود در خدمات پژوهشی آموزش عالی [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 97-119]
-
روشهای رهبری
ضرورت به کارگیری شیوههای نوین رهبری در میان رئیسان دانشگاههای کشور [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 1-17]
-
رویکردهای ارزیابی آموزشی
ارزیابی تطبیقی-کارآمدی آموزش دانشگاهی: رویکردی مناسب برای چالشهای روششناسی بهبود کیفیت [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 19-49]
س
-
ساختار سازمانی و جهانی شدن
ارتباطات گشوده آموزش عالی، ضرورت رویارویی با چالشهای جهانی شوندگی؛ مطالعه موردی دانشگاههای دولتی خوزستان [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 18-45]
-
سرمایهگذاری آموزشی
بازده آموزش عالی: ارزیابی آثار مسئله خود-انتخابی و برنامهعمل [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 49-70]
-
سروکوال
اندازه گیری رضایت مشتری برای شناسایی فرصتهای بهبود در خدمات پژوهشی آموزش عالی [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 97-119]
-
سنجش آمادگی و مؤسسات آموزش عالی
سنجش میزان آمادگی سازمانی مؤسسات آموزش عالی در اجرای مدیریت ارتباط با دانشجو: مورد کاوی دانشگاه تهران [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 163-188]
-
سیستم های بازخوردی
تعیین نقطه مرجع برای شاخصهای کنترلی در واحدهای دانشگاهی با تخمین چگالی توزیع امکان؛ مطالعه موردی: عملکرد شوراهای انضباطی [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 71-96]
ش
-
شایستگیها
شایستگیهای لازم برای ریاست دانشگاه و میزان اهمیت نسبی آنها از نظر صاحبنظران آموزشعالی ایران [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 27-48]
ط
-
طرح برنامه درسی
ویژگیهای طرح برنامه درسی دانشگاههای مجازی ایران و مقایسه آن با الگوی راهنمای طراحی برنامه درسی دانشگاه مجازی [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 97-118]
ظ
-
ظرفیت جذب دانش
طراحی مدل اندازه گیری ظرفیت جذب دانش: مطالعه موردی صنایع دارویی کشور [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 51-70]
ع
-
عدم قطعیت و تخمین توابع توزیع امکان
تعیین نقطه مرجع برای شاخصهای کنترلی در واحدهای دانشگاهی با تخمین چگالی توزیع امکان؛ مطالعه موردی: عملکرد شوراهای انضباطی [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 71-96]
-
عوامل راهبردی دانش آفرینی
بررسی وضعیت عوامل راهبردی دانش آفرینی در دانشگاههای وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 1-21]
ف
-
فرار مغزها
مدلسازی دینامیکی پدیده مهاجرت نخبگان و نقش نظام آموزش عالی در آن [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 139-168]
-
فرایند دانش آفرینی
بررسی وضعیت عوامل راهبردی دانش آفرینی در دانشگاههای وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 1-21]
-
فرهنگ رسالتی و فرهنگ ثبات
بررسی رابطه بین یگانگی فرد- سازمان با فرهنگ سازمانی در دانشگاههای دولتی غرب کشور (همدان، کرمانشاه و کردستان) [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 97-131]
-
فرهنگ سازگاری
بررسی رابطه بین یگانگی فرد- سازمان با فرهنگ سازمانی در دانشگاههای دولتی غرب کشور (همدان، کرمانشاه و کردستان) [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 97-131]
-
فرهنگ سازمانی
بررسی رابطه بین یگانگی فرد- سازمان با فرهنگ سازمانی در دانشگاههای دولتی غرب کشور (همدان، کرمانشاه و کردستان) [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 97-131]
-
فرهنگ سازمانی و سبکهای رهبری
بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و سبکهای رهبری در دانشگاههای ایران [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 133-157]
-
فرهنگ مشارکتی
بررسی رابطه بین یگانگی فرد- سازمان با فرهنگ سازمانی در دانشگاههای دولتی غرب کشور (همدان، کرمانشاه و کردستان) [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 97-131]
-
فرهنگ مهاجرت و کارآفرینی
مدلسازی دینامیکی پدیده مهاجرت نخبگان و نقش نظام آموزش عالی در آن [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 139-168]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
طراحی مدل ارزیابی آمادگی الکترونیکی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی ایران [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 103-137]
ک
-
کارایی اقتصادی
تحلیل کارایی اقتصادی بنگاههای دانش با استفاده از مرز تصادفی هزینه کوششهای تحقیقاتی [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 23-43]
-
کمیابی و رقابت و هزینه-اثربخشی
ارزیابی تطبیقی-کارآمدی آموزش دانشگاهی: رویکردی مناسب برای چالشهای روششناسی بهبود کیفیت [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 19-49]
-
کوششهای تحقیقاتی
تحلیل کارایی اقتصادی بنگاههای دانش با استفاده از مرز تصادفی هزینه کوششهای تحقیقاتی [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 23-43]
-
کیفیت
مشتری مداری و کاربرد آن در نظام آموزش عالی : مورد آموزش عالی کشاورزی در استان خوزستان [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 121-143]
-
کیفیت آموزشی
ارزیابی تطبیقی-کارآمدی آموزش دانشگاهی: رویکردی مناسب برای چالشهای روششناسی بهبود کیفیت [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 19-49]
-
کیفیت زندگی کاری
بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و رضایت شغلی بین اعضای هیئت علمی دانشگاههای تهران و صنعتی شریف [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 71-101]
-
کیفیت و تهران
وضعیت دانشگاههای شهر تهران در عصر جهانی شدن [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 47-66]
گ
-
گروههای آموزشی دانشگاهها
بررسی تأثیر فرایند ارزیابی درونی بر برنامه ریزی برای بهبود کیفیت گروههای آموزشی دانشگاهی؛ تحلیلی مقایسه ای از نظر اجرا یا عدم اجرای ارزیابی درونی [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 145-175]
م
-
محیط یادگیری مجازی
ویژگیهای طرح برنامه درسی دانشگاههای مجازی ایران و مقایسه آن با الگوی راهنمای طراحی برنامه درسی دانشگاه مجازی [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 97-118]
-
مدیریت آموزش عالی
بررسی وضعیت مدیریت نظام آموزش عالی ایران از دیدگاه مدیران عالی: گذشته، حال و آینده [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 139-161]
-
مدیریت ارتباط با دانشجو
سنجش میزان آمادگی سازمانی مؤسسات آموزش عالی در اجرای مدیریت ارتباط با دانشجو: مورد کاوی دانشگاه تهران [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 163-188]
-
مدیریت بازاریابی
روشی پیشنهادی در مدیریت بازاریابی پارکهای علم و فناوری [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 69-95]
-
مدیریت دیوانسالار
بررسی وضعیت مدیریت نظام آموزش عالی ایران از دیدگاه مدیران عالی: گذشته، حال و آینده [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 139-161]
-
مدیریت کیفیت فراگیر
مشتری مداری و کاربرد آن در نظام آموزش عالی : مورد آموزش عالی کشاورزی در استان خوزستان [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 121-143]
-
مدیریت مشارکتی
بررسی وضعیت مدیریت نظام آموزش عالی ایران از دیدگاه مدیران عالی: گذشته، حال و آینده [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 139-161]
-
مراکز کارآفرینی
ارائه الگوی راه اندازی مراکز کارآفرینی در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 1-18]
-
مسئله خود-انتخابی
بازده آموزش عالی: ارزیابی آثار مسئله خود-انتخابی و برنامهعمل [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 49-70]
-
مشتری مداری
مشتری مداری و کاربرد آن در نظام آموزش عالی : مورد آموزش عالی کشاورزی در استان خوزستان [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 121-143]
-
مهاجرت نخبگان
مدلسازی دینامیکی پدیده مهاجرت نخبگان و نقش نظام آموزش عالی در آن [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 139-168]
-
مهارتها
شایستگیهای لازم برای ریاست دانشگاه و میزان اهمیت نسبی آنها از نظر صاحبنظران آموزشعالی ایران [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 27-48]
-
موانع کارآفرینی
نگرشهای کارآفرینانه دانشجویان و موانع آن [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 45-67]
ن
-
نگرش سیستمی
تعیین نقطه مرجع برای شاخصهای کنترلی در واحدهای دانشگاهی با تخمین چگالی توزیع امکان؛ مطالعه موردی: عملکرد شوراهای انضباطی [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 71-96]
-
نگرشهای کارآفرینانه و دانشجو
نگرشهای کارآفرینانه دانشجویان و موانع آن [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 45-67]
و
-
و وزارت علوم
بررسی وضعیت عوامل راهبردی دانش آفرینی در دانشگاههای وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 1-21]
ه
-
هزاره جدید
آموزش کارآفرینی در هزاره جدید؛ زیرساختی برای اشتغال آموزش کارآفرینی در هزاره جدید؛ زیرساختی برای اشتغال [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 119-137]
-
هیئت علمی
وضعیت دانشگاههای شهر تهران در عصر جهانی شدن [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 47-66]
ی
-
یادگیری الکترونیکی
ویژگیهای مطلوب دانشجویان و اعضای هیئت علمی در یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی ایران: دیدگاه دانشجویان دوره های مجازی [دوره 14، شماره 1، 1387]
-
یگانگی فرد- سازمان
بررسی رابطه بین یگانگی فرد- سازمان با فرهنگ سازمانی در دانشگاههای دولتی غرب کشور (همدان، کرمانشاه و کردستان) [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 97-131]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد