آ

  • آموزش‌عالی بررسی وضعیت مدیریت نظام آموزش عالی ایران از دیدگاه مدیران عالی: گذشته، حال و آینده [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 139-161]
  • آموزش عالی بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و سبکهای رهبری در دانشگاههای ایران [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 133-157]
  • آموزش عالی مشتری ‌‌مداری و کاربرد آن در نظام آموزش عالی : مورد آموزش عالی کشاورزی در استان خوزستان [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 121-143]
  • آموزش عالی ضرورت به کارگیری شیوه‌های نوین رهبری در میان رئیسان دانشگاههای کشور [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 1-17]
  • آموزش عالی ارتباطات گشوده آموزش عالی، ضرورت رویارویی با چالشهای جهانی شوندگی؛ مطالعه موردی دانشگاههای دولتی خوزستان [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 18-45]
  • آموزش عالی آموزش کارآفرینی در هزاره جدید؛ زیرساختی برای اشتغال آموزش کارآفرینی در هزاره جدید؛ زیرساختی برای اشتغال [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 119-137]
  • آموزش‌عالی ایران آینده اندیشی در بارۀ کیفیت آموزش‌عالی ایران؛ مدلی بر آمده از نظریۀ مبنایی (GT) [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 67-95]
  • آموزش عالی و دانشجویان دوره های مجازی ویژگیهای مطلوب دانشجویان و اعضای هیئت علمی در یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی ایران: دیدگاه دانشجویان دوره های مجازی [دوره 14، شماره 1، 1387]
  • آموزش کارآفرینی و اشتغال دانش آموختگان آموزش کارآفرینی در هزاره جدید؛ زیرساختی برای اشتغال آموزش کارآفرینی در هزاره جدید؛ زیرساختی برای اشتغال [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 119-137]

ا

  • ارتباطات سازمانی ارتباطات گشوده آموزش عالی، ضرورت رویارویی با چالشهای جهانی شوندگی؛ مطالعه موردی دانشگاههای دولتی خوزستان [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 18-45]
  • ارزشیابی آموزشی بررسی تأثیر ارزیابی پایان ترم بر عملکرد آموزشی اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی طی سالهای تحصیلی 80-1379 تا 85-1384 [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 1-26]
  • ارزشیابی تدریس اعضای هیئت علمی بررسی تأثیر ارزیابی پایان ترم بر عملکرد آموزشی اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی طی سالهای تحصیلی 80-1379 تا 85-1384 [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 1-26]
  • ارزیابی تعیین نقطه مرجع برای شاخصهای کنترلی در واحدهای دانشگاهی با تخمین چگالی توزیع امکان؛ مطالعه موردی: عملکرد شوراهای انضباطی [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 71-96]
  • ارزیابی آمادگی الکترونیکی طراحی مدل ارزیابی آمادگی الکترونیکی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی ایران [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 103-137]
  • ارزیابی در آموزش عالی تعیین نقطه مرجع برای شاخصهای کنترلی در واحدهای دانشگاهی با تخمین چگالی توزیع امکان؛ مطالعه موردی: عملکرد شوراهای انضباطی [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 71-96]
  • ارزیابی درونی بررسی تأثیر فرایند ارزیابی درونی بر برنامه ریزی برای بهبود کیفیت گروههای آموزشی دانشگاهی؛ تحلیلی مقایسه ای از نظر اجرا یا عدم اجرای ارزیابی درونی [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 145-175]
  • ارزیابی کیفیت و نظریۀ مبنایی آینده اندیشی در بارۀ کیفیت آموزش‌عالی ایران؛ مدلی بر آمده از نظریۀ مبنایی (GT) [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 67-95]
  • اعضای هیئت علمی و دانشگاهها بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و رضایت شغلی بین اعضای هیئت علمی دانشگاههای تهران و صنعتی شریف [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 71-101]
  • الگو بررسی وضعیت مدیریت نظام آموزش عالی ایران از دیدگاه مدیران عالی: گذشته، حال و آینده [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 139-161]
  • الگو و دانشگاههای علوم پزشکی ارائه الگوی راه اندازی مراکز کارآفرینی در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 1-18]
  • الگوی ناپلئونی بررسی وضعیت مدیریت نظام آموزش عالی ایران از دیدگاه مدیران عالی: گذشته، حال و آینده [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 139-161]
  • الگوی هرج و مرج منظم یا ادهوکراتیک بررسی وضعیت مدیریت نظام آموزش عالی ایران از دیدگاه مدیران عالی: گذشته، حال و آینده [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 139-161]
  • الگوی همبولتی بررسی وضعیت مدیریت نظام آموزش عالی ایران از دیدگاه مدیران عالی: گذشته، حال و آینده [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 139-161]
  • اندازه گیری کیفیت خدمات و فرصت بهبود اندازه ‏گیری رضایت مشتری برای شناسایی فرصتهای بهبود در خدمات پژوهشی آموزش عالی [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 97-119]
  • اندازه گیری و مطالعه میدانی طراحی مدل اندازه گیری ظرفیت جذب دانش: مطالعه موردی صنایع دارویی کشور [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 51-70]

ب

  • بازاریابی مکان روشی پیشنهادی در مدیریت بازاریابی پارکهای علم و فناوری [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 69-95]
  • بازده آموزش عالی بازده آموزش عالی: ارزیابی آثار مسئله خود-انتخابی و برنامه‌عمل [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 49-70]
  • بازگشت نخبگان مدلسازی دینامیکی پدیده مهاجرت نخبگان و نقش نظام آموزش عالی در آن [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 139-168]
  • برنامه ریزی بررسی تأثیر فرایند ارزیابی درونی بر برنامه ریزی برای بهبود کیفیت گروههای آموزشی دانشگاهی؛ تحلیلی مقایسه ای از نظر اجرا یا عدم اجرای ارزیابی درونی [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 145-175]
  • برنامه‌عمل و رگرسیون شرطی بازده آموزش عالی: ارزیابی آثار مسئله خود-انتخابی و برنامه‌عمل [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 49-70]
  • بنگاه دانش تحلیل کارایی اقتصادی بنگاههای دانش با استفاده از مرز تصادفی هزینه کوششهای تحقیقاتی [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 23-43]
  • بهبود فرهنگ سازمانی بررسی تأثیر فرایند ارزیابی درونی بر برنامه ریزی برای بهبود کیفیت گروههای آموزشی دانشگاهی؛ تحلیلی مقایسه ای از نظر اجرا یا عدم اجرای ارزیابی درونی [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 145-175]

پ

  • پارک علم و فناوری روشی پیشنهادی در مدیریت بازاریابی پارکهای علم و فناوری [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 69-95]

ت

  • تحقیقات و فناوری بررسی وضعیت عوامل راهبردی دانش آفرینی در دانشگاههای وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 1-21]
  • تحلیل تطبیقی بازده آموزش عالی: ارزیابی آثار مسئله خود-انتخابی و برنامه‌عمل [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 49-70]
  • تحلیل مرز تصادفی تولید تحلیل کارایی اقتصادی بنگاههای دانش با استفاده از مرز تصادفی هزینه کوششهای تحقیقاتی [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 23-43]
  • تحلیل مرز تصادفی هزینه تحلیل کارایی اقتصادی بنگاههای دانش با استفاده از مرز تصادفی هزینه کوششهای تحقیقاتی [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 23-43]
  • تعاملات اجتماعی بررسی تأثیر فرایند ارزیابی درونی بر برنامه ریزی برای بهبود کیفیت گروههای آموزشی دانشگاهی؛ تحلیلی مقایسه ای از نظر اجرا یا عدم اجرای ارزیابی درونی [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 145-175]
  • توسعه اقتصاد محلی و توسعه اقتصاد دانش محور روشی پیشنهادی در مدیریت بازاریابی پارکهای علم و فناوری [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 69-95]
  • تولید دانش بررسی وضعیت عوامل راهبردی دانش آفرینی در دانشگاههای وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 1-21]

ج

  • جهانی شدن وضعیت دانشگاههای شهر تهران در عصر جهانی شدن [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 47-66]

خ

  • خدمات پژوهشی اندازه ‏گیری رضایت مشتری برای شناسایی فرصتهای بهبود در خدمات پژوهشی آموزش عالی [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 97-119]

د

  • دانشجویان وضعیت دانشگاههای شهر تهران در عصر جهانی شدن [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 47-66]
  • دانشگاه ضرورت به کارگیری شیوه‌های نوین رهبری در میان رئیسان دانشگاههای کشور [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 1-17]
  • دانشگاه مجازی ویژگیهای طرح برنامه درسی دانشگاههای مجازی ایران و مقایسه آن با الگوی راهنمای طراحی برنامه درسی دانشگاه مجازی [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 97-118]
  • دانشگاهها وضعیت دانشگاههای شهر تهران در عصر جهانی شدن [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 47-66]
  • دانشگاهها و مؤسسات طراحی مدل ارزیابی آمادگی الکترونیکی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی ایران [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 103-137]
  • دانشگاههای جمهوری اسلامی ایران بررسی وضعیت عوامل راهبردی دانش آفرینی در دانشگاههای وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 1-21]

ذ

  • ذینفعان آموزش‌عالی ارزیابی تطبیقی-کارآمدی آموزش دانشگاهی: رویکردی مناسب برای چالشهای روش‌شناسی بهبود کیفیت [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 19-49]

ر

  • رئیسان و ایران ضرورت به کارگیری شیوه‌های نوین رهبری در میان رئیسان دانشگاههای کشور [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 1-17]
  • رئیس دانشگاه انتخاب رهبری علمی شایستگیهای لازم برای ریاست دانشگاه و میزان اهمیت نسبی آنها از نظر صاحبنظران آموزش‌عالی ایران [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 27-48]
  • رضایت شغلی بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و رضایت شغلی بین اعضای هیئت علمی دانشگاههای تهران و صنعتی شریف [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 71-101]
  • رضایت مشتری اندازه ‏گیری رضایت مشتری برای شناسایی فرصتهای بهبود در خدمات پژوهشی آموزش عالی [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 97-119]
  • روشهای رهبری ضرورت به کارگیری شیوه‌های نوین رهبری در میان رئیسان دانشگاههای کشور [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 1-17]
  • رویکردهای ارزیابی آموزشی ارزیابی تطبیقی-کارآمدی آموزش دانشگاهی: رویکردی مناسب برای چالشهای روش‌شناسی بهبود کیفیت [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 19-49]

س

  • ساختار سازمانی و جهانی شدن ارتباطات گشوده آموزش عالی، ضرورت رویارویی با چالشهای جهانی شوندگی؛ مطالعه موردی دانشگاههای دولتی خوزستان [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 18-45]
  • سرمایه‌گذاری آموزشی بازده آموزش عالی: ارزیابی آثار مسئله خود-انتخابی و برنامه‌عمل [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 49-70]
  • سروکوال اندازه ‏گیری رضایت مشتری برای شناسایی فرصتهای بهبود در خدمات پژوهشی آموزش عالی [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 97-119]
  • سنجش آمادگی و مؤسسات آموزش عالی سنجش میزان آمادگی سازمانی مؤسسات آموزش عالی در اجرای مدیریت ارتباط با دانشجو: مورد کاوی دانشگاه تهران [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 163-188]
  • سیستم های بازخوردی تعیین نقطه مرجع برای شاخصهای کنترلی در واحدهای دانشگاهی با تخمین چگالی توزیع امکان؛ مطالعه موردی: عملکرد شوراهای انضباطی [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 71-96]

ش

  • شایستگیها شایستگیهای لازم برای ریاست دانشگاه و میزان اهمیت نسبی آنها از نظر صاحبنظران آموزش‌عالی ایران [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 27-48]

ط

  • طرح برنامه درسی ویژگیهای طرح برنامه درسی دانشگاههای مجازی ایران و مقایسه آن با الگوی راهنمای طراحی برنامه درسی دانشگاه مجازی [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 97-118]

ظ

  • ظرفیت جذب دانش طراحی مدل اندازه گیری ظرفیت جذب دانش: مطالعه موردی صنایع دارویی کشور [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 51-70]

ع

  • عدم قطعیت و تخمین توابع توزیع امکان تعیین نقطه مرجع برای شاخصهای کنترلی در واحدهای دانشگاهی با تخمین چگالی توزیع امکان؛ مطالعه موردی: عملکرد شوراهای انضباطی [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 71-96]
  • عوامل راهبردی دانش آفرینی بررسی وضعیت عوامل راهبردی دانش آفرینی در دانشگاههای وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 1-21]

ف

  • فرار مغزها مدلسازی دینامیکی پدیده مهاجرت نخبگان و نقش نظام آموزش عالی در آن [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 139-168]
  • فرایند دانش آفرینی بررسی وضعیت عوامل راهبردی دانش آفرینی در دانشگاههای وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 1-21]
  • فرهنگ رسالتی و فرهنگ ثبات بررسی رابطه بین یگانگی فرد- سازمان با فرهنگ سازمانی در دانشگاههای دولتی غرب کشور (همدان، کرمانشاه و کردستان) [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 97-131]
  • فرهنگ سازگاری بررسی رابطه بین یگانگی فرد- سازمان با فرهنگ سازمانی در دانشگاههای دولتی غرب کشور (همدان، کرمانشاه و کردستان) [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 97-131]
  • فرهنگ سازمانی بررسی رابطه بین یگانگی فرد- سازمان با فرهنگ سازمانی در دانشگاههای دولتی غرب کشور (همدان، کرمانشاه و کردستان) [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 97-131]
  • فرهنگ سازمانی و سبکهای رهبری بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و سبکهای رهبری در دانشگاههای ایران [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 133-157]
  • فرهنگ مشارکتی بررسی رابطه بین یگانگی فرد- سازمان با فرهنگ سازمانی در دانشگاههای دولتی غرب کشور (همدان، کرمانشاه و کردستان) [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 97-131]
  • فرهنگ مهاجرت و کارآفرینی مدلسازی دینامیکی پدیده مهاجرت نخبگان و نقش نظام آموزش عالی در آن [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 139-168]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات طراحی مدل ارزیابی آمادگی الکترونیکی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی ایران [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 103-137]

ک

  • کارایی اقتصادی تحلیل کارایی اقتصادی بنگاههای دانش با استفاده از مرز تصادفی هزینه کوششهای تحقیقاتی [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 23-43]
  • کمیابی و رقابت و هزینه-اثربخشی ارزیابی تطبیقی-کارآمدی آموزش دانشگاهی: رویکردی مناسب برای چالشهای روش‌شناسی بهبود کیفیت [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 19-49]
  • کوششهای تحقیقاتی تحلیل کارایی اقتصادی بنگاههای دانش با استفاده از مرز تصادفی هزینه کوششهای تحقیقاتی [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 23-43]
  • کیفیت مشتری ‌‌مداری و کاربرد آن در نظام آموزش عالی : مورد آموزش عالی کشاورزی در استان خوزستان [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 121-143]
  • کیفیت آموزشی ارزیابی تطبیقی-کارآمدی آموزش دانشگاهی: رویکردی مناسب برای چالشهای روش‌شناسی بهبود کیفیت [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 19-49]
  • کیفیت زندگی کاری بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و رضایت شغلی بین اعضای هیئت علمی دانشگاههای تهران و صنعتی شریف [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 71-101]
  • کیفیت و تهران وضعیت دانشگاههای شهر تهران در عصر جهانی شدن [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 47-66]

گ

  • گروههای آموزشی دانشگاهها بررسی تأثیر فرایند ارزیابی درونی بر برنامه ریزی برای بهبود کیفیت گروههای آموزشی دانشگاهی؛ تحلیلی مقایسه ای از نظر اجرا یا عدم اجرای ارزیابی درونی [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 145-175]

م

  • محیط یادگیری مجازی ویژگیهای طرح برنامه درسی دانشگاههای مجازی ایران و مقایسه آن با الگوی راهنمای طراحی برنامه درسی دانشگاه مجازی [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 97-118]
  • مدیریت آموزش عالی بررسی وضعیت مدیریت نظام آموزش عالی ایران از دیدگاه مدیران عالی: گذشته، حال و آینده [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 139-161]
  • مدیریت ارتباط با دانشجو سنجش میزان آمادگی سازمانی مؤسسات آموزش عالی در اجرای مدیریت ارتباط با دانشجو: مورد کاوی دانشگاه تهران [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 163-188]
  • مدیریت بازاریابی روشی پیشنهادی در مدیریت بازاریابی پارکهای علم و فناوری [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 69-95]
  • مدیریت دیوانسالار بررسی وضعیت مدیریت نظام آموزش عالی ایران از دیدگاه مدیران عالی: گذشته، حال و آینده [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 139-161]
  • مدیریت کیفیت فراگیر مشتری ‌‌مداری و کاربرد آن در نظام آموزش عالی : مورد آموزش عالی کشاورزی در استان خوزستان [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 121-143]
  • مدیریت مشارکتی بررسی وضعیت مدیریت نظام آموزش عالی ایران از دیدگاه مدیران عالی: گذشته، حال و آینده [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 139-161]
  • مراکز کارآفرینی ارائه الگوی راه اندازی مراکز کارآفرینی در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 1-18]
  • مسئله خود-انتخابی بازده آموزش عالی: ارزیابی آثار مسئله خود-انتخابی و برنامه‌عمل [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 49-70]
  • مشتری مداری مشتری ‌‌مداری و کاربرد آن در نظام آموزش عالی : مورد آموزش عالی کشاورزی در استان خوزستان [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 121-143]
  • مهاجرت نخبگان مدلسازی دینامیکی پدیده مهاجرت نخبگان و نقش نظام آموزش عالی در آن [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 139-168]
  • مهارتها شایستگیهای لازم برای ریاست دانشگاه و میزان اهمیت نسبی آنها از نظر صاحبنظران آموزش‌عالی ایران [دوره 14، شماره 2، 1387، صفحه 27-48]
  • موانع کارآفرینی نگرشهای کارآفرینانه دانشجویان و موانع آن [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 45-67]

ن

  • نگرش سیستمی تعیین نقطه مرجع برای شاخصهای کنترلی در واحدهای دانشگاهی با تخمین چگالی توزیع امکان؛ مطالعه موردی: عملکرد شوراهای انضباطی [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 71-96]
  • نگرشهای کارآفرینانه و دانشجو نگرشهای کارآفرینانه دانشجویان و موانع آن [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 45-67]

و

  • و وزارت علوم بررسی وضعیت عوامل راهبردی دانش آفرینی در دانشگاههای وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 14، شماره 3، 1387، صفحه 1-21]

ه

  • هزاره جدید آموزش کارآفرینی در هزاره جدید؛ زیرساختی برای اشتغال آموزش کارآفرینی در هزاره جدید؛ زیرساختی برای اشتغال [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 119-137]
  • هیئت علمی وضعیت دانشگاههای شهر تهران در عصر جهانی شدن [دوره 14، شماره 4، 1387، صفحه 47-66]

ی

  • یادگیری الکترونیکی ویژگیهای مطلوب دانشجویان و اعضای هیئت علمی در یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی ایران: دیدگاه دانشجویان دوره های مجازی [دوره 14، شماره 1، 1387]
  • یگانگی فرد- سازمان بررسی رابطه بین یگانگی فرد- سازمان با فرهنگ سازمانی در دانشگاههای دولتی غرب کشور (همدان، کرمانشاه و کردستان) [دوره 14، شماره 1، 1387، صفحه 97-131]